Tori Amos sau cum sa patrunzi in alta lume

Prin aprilie am primit cadou bilet la concertul Tori Amos din bucuresti, atunci am spus ca e cel mai frumos cadou intarziat de ziua mea si am avut dreptate. In afara faptului ca a trebuit sa fac pe dracu in praznic ca sa ajung din timisoara in bucuresti intr-o perioada in care nu stateam prea bine cu banii si cu timpul liber, ca mi s-a stricat telefonul, fix inainte de concert, restul a fost exact asa cum m-am asteptat. Tori a fost superba, am inchis ochii de cateva ori pe parcursul a aproape doua ore in care a cantat doar ea cu Bo - pianul ei pe care il cara la toate concertele, si a reusit sa ma transporte intr-o alta lume unde eram singura in largul marii si ea imi canta doar mie. Daca as avea o putere magica asta mi-as dori, sa o pot convoca pe Tori si sa-mi cante, sa-mi cante ca aseara cu pasiune si forta, sa ma incante cum doar ea poate.
Daca aveti posibilitatea sa o ascultati live sa nu ratati, eu as merge la toate concertele ei si nu m-as satura niciodata.

Comentarii

Postări populare