50 de chestii care imi plac


ma dadeam pe bloguri si am dat de o lista facuta de cineva in care enumera cele 43 de lucruri care ii placeau, asa ca mi-a venit si mie cheful sa fac o astfel de lista.
sper sa nu va plictisiti si astfel sa ajungeti sa ma cunoasteti mai bine.
lista nu e intr-o ordine anume, nefiind un top. Sa incepem

1. Haruki Murakami - pentru ca este, pentru mine, cel mai imaginativ scriitor, si pentru ca romanele lui ma fac sa visez.
2. schimbarea de anotimp - oricare ar fi el are un miros anume, un feeling anume si cand simti asta pentru prima oara intr-un an e o zi speciala.
3. Alanis Morissette - pentru ca daca ii asculti versurile iti dai seama de ce, pentru ca in orice stare sunt o pot asculta, pentru ca nu e ca ceilalti.
4. Tori Amos - pentru voce, pentru pian, pentru atitudine
5. apa - fie ea de mare, ocean, rau, lac, vana - eu o ador daca ma pot scufunda in ea.
6. prietenii - stiu ei care - pentru ca fara ei as innebuni, ei ma ajuta sa merg mai departe
7. iarba proaspat tunsa - mirosul ma omoara
8. marea - daca as avea de ales m-am muta la mare (sper sa reusesc sa fac asta candva)
9. relaxarea - cu o carte in mana in vana, intr-un hamac la mare sub un copac, in pat cu picioarele in sus pe perete
10. arta - sub toate formele ei - pentru ca ma surprinde de fiecare data
11. colonistii din catan - pentru ca e cel mai tare joc de strategie (board game) pe care l-am jucat vreodata cu prietenii
12. laptopul meu - pentru ca e al meu si il cheama Ares
13. fotografiile - care imi reusesc si pe care nu le-am cautat sau organizat
14. perinitele Ikea - pentru ca sunt cele mai moi si faine de dormit pe ele
15. serial preferat - House MD - pentru ca e asa sarcastic
16. mirosul din aer cand incepe sa ploua vara
17. sa ma contrazic - mai ales cand stiu ca am dreptate :)
18. cainii - in special beagle - as vrea unul candva, poate cand o sa stau la mare
19. apusul - pentru culori
20. filmele de fantezie - pentru ca ma fac sa visez
21. caramel machiatto la Starbucks
22. whiskey
23. ipod (mai ales asta nou care l-am primit de ziua mea)
24. books
25. love (tot ce inseamna acest cuvant)
26. sa fiu intr-un loc nou si sa explorez
27. nepoteii - care ma obosesc cu jocurile lor, dar pe care ii ador tocmai pentru asta
28. muzica - pentru ca versurile unor melodii ma ajuta sa trec peste anumite chestii, cand sunt vesela rad sau dansez pe vreo melodie, si cand sunt trista plang pe alta melodie
29. jocurile noi - descoperite prin magazine sau online, jucate cu prietenii (sunt foarte competitiva cateodata)
30. patul - pentru ca pot dormi, citi, lucra...etc
31. polar-ul (materialul) in orice forma - patura, pantaloni, bluza...orice
32. cafeaua cu mult lapte
33. sambata dimineata - pentru ca: ma trezesc cand vreau, ma duc in Unirii la cafea, ma vad cu prietenii
34. punctualitatea - pentru ca eu ajung inainte si daca voi intarziati astept mai mult
35. cand incerc o reteta noua - facuta de mine sau de altii
36. dungile - pe orice sunt ele
37. ploaia de vara - cu castile in urechi mergand pe strada pe ploaie
38. visele - cand ma trezesc dimineata si imi aduc aminte un vis frumos - toata ziua ma simt bine
39. micile ritualuri cand gatesc - ador sa pregatesc toate ingredientele in boluri si apoi sa gatesc.
40. sa stau - fara sa fac nimic, sa ma gandesc la ce as face, cu picioarele in sus pe perete - cateodata asta duce la depresie asa ca o fac pentru perioade scurte de timp :)
41. sa scriu - proza sau poezii - un fel de terapie
42. inceputul unei relatii - de orice natura (iubire sau prietenie) - pentru ca inca sunt mistere, inca te descoperi cu celalalt, pentru ca de fiecare data te poti transforma
43. girls out - pentru ca doar cu ele pot fi eu 100%
44. darts - pentru ca mai am mult pana sa nimeresc exact ce vreau, chiar daca acum se intampla cam de 30%
45. sms-urile, mail-urile, scrisorile de dragoste - pentru ca imi aduc aminte ca cineva ma iubeste, sau eu ii iubesc
46. Praga, Florenta - as vrea sa le revad de nenumarate ori (cele mai faine orase vazute de mine pana acum)
47. Aripioarele de pui - pentru ca imi plac in nenumarate feluri si oriunde, oricand cu oricine
48. Imbratisarile, saruturile, pupicii - pentru ca imi ador prietenii si vreau sa le arat asta
49. Familia - stiu ei care - pentru ca nu-mi imaginez viata fara ei toti
50. Secretele - cand sunt spuse (pentru ca e un pas care il faci doar cu prietenii adevarati)

ok gata...sper sa nu fi dat prea mult in dulcegarii..si chiar daca am facuto inseamna ca si de asa ceva ai parte in viata

pupici la toti - pentru ca pot si-mi place vezi nr 48.

Comentarii

  1. Na, mai draga L., cum schimashi, numele blogului, schimbashi si stilu'! Interesant! In ceea ce priveste cele 50 de lucruri(ba tu nu ai avut somn?) tin sa zic ca sper sa ma regasesc si eu undeva intre dungi si materialul de polar :-)). In rest e misto ca ti-s asa clare lucrurile ce-ti plac si ai putut face o lista. Dar tot nu as fin in stare sa fac o asemenea lista inca... inca ma mai descopar, tu esti mai norocoasa :-)) ai descoperit macar partial! Bravo, nice list, sper sa ti se mai adauge in urmatorii ani inca 50 de chestii frumoase... Spor la scris, acridutzu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte fain ai descris alea 50 de lucruri care-ti plac! Cand citesc te regasesc printre randuri... Mda ... Laura 100%. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. of tu Laura, pentru inca odata ma surprinzi. de cand te stiu am sistematic senzatia ca bucati din personalitatea mea au ajuns in posesia personalitatii tale fara sa stiu cum.
    extraordinar de super interesante cele 50 de articole. cu unele, cateva, rezonez.. pt ca sunt ale mele!!:p cu altele disonez. toate insa imi par minunate. iti doresc o lista cat mai lunga, daca e posibil completa, de lucruri care iti plac si pe care le traiesti constant!

    RăspundețiȘtergere
  4. @anonim: acum eu ma gandesc cine ai putea fi, dar nu sunt sigura. Daca mai treci pe aci pune-ti si numele :) As vrea sa stiu cu cine ma aseman

    RăspundețiȘtergere
  5. eh, esti fara seaman, ca noi toti.. atata doar ca impartasesti unele dungi, atitudini, predilectii cu altii, printre care si eu.

    apropo, sunt unul din cei maxim sase cai, dintre care doi, frumosi.
    ..calu... cel care se oferea sa-ti care trepiedul in caz ca te apuci de fotografie, cu conditia sa nu-l constrangi sa se deplaseze intre continente cu autostopul:D

    revenind la 50, m-ai facut sa-mi reconsider parerea despre Tori Amos :) thx

    RăspundețiȘtergere
  6. @anonim
    Caluuuuuuu...bai merci mult de comenturi...asa putin misterios ca intotdeauna.
    si da Tori Amos ii tare...deci mai asculta

    RăspundețiȘtergere
  7. cu multa placere. am sa te urmaresc pe aici cat de des pot, deci: niii-noo-nii-noo :p

    la comenturi, am vazut ca mai sunt si alti anonimi care nu au legatura cu mine. daca mai comentez promit sa gasesc un mod mai bun de a-mi insera identitatea.

    pana atunci raman cu ochii (de cal: mari, calzi, si sporadic-inteligenti) pe tine si inchei cu traditionalele intrebari:

    ce faceti de revelion? mergeti la sighi? :D

    RăspundețiȘtergere
  8. vezi mi-era dor de tine si am citit p-aici ca o blondaciune ce navigheaza pe la job uneori

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare