Lista filme
Ce filme am vazut? Aici aveti o lista … in fiecare luna voi scrie ce am mai vazut si cat de mult mi-a placut.
slab-bun-foarte bun —- asta toate dupa parerea mea…daca aveti alte pareri comentati
Februarie 2009
Cassandra’s Dream – bun
The Duchess – bun
The Visitor – bun
Bolt (animatie) – bun
The Reader – bun
The Curious Case of Benjamin Button – bun
Milk – bun
Revolutionary Road – bun
Kiki’s delivery service (Miazaki – animatie) – foarte bun
Martie
House MD – serial – super bun
Grey’s Anatomy – serial – bun
Mai
Brothers and Sisters – serial (joaca tipa din Ally McBeal)- bun
RocknRolla 2 – bun
Iunie
Brothers and Sisters – continuare – bun
Iulie
Coraline – fain
Home – super fain
Dot the I – fain
Leatherheads – fain
Coco Avant Chanel – fain – mai ales pentru Audrey Tatou
Octombrie
Inglourious Basterds - 2009 – super fain
Stealing Beauty - 1996 - super fain
The Boat That Rocked - 2009 - cea mai faina comedie din ultima vreme
Noiembrie
Los Abrazos rotos - 2009 - super fain
Decembrie
Up - 2009 - animatie super faina
Ianuarie 2010
Avatar 3D - 2009 -fain
Up in the air - 2009 - fain
Hung - serial comedie - fain
Push - 2009 - dragut (SF)
Mona Lisa Smile - 2003 - fain
Martie
Alice in Wonderland - 2010 - super fain
Moonlight Mile - 2002 - fain
Being Erica - serial - fain
Pulp Fiction - 1994 - super fain (revazut)
The Imaginarium of Doctor Parnassus - 2009 - fain
Twilight - New Moon - 2009 - naspa
Aprilie
In the mood for love - 2000 - superb
Mai
Paris - 2008 - superb
Le premier jour du reste de ta vie - 2008 - super fain
Les herbes folles - 2009 - funny ha ha ha
Iunie
Agora - 2009 - fain
The Last Station - 2009 - am ras - citat memorabil "i'm happy to make you happy" in raspuns la "i'm happy to see you"
Saving Face - 2004 - fain
Septembrie
Everything is Illuminating - inca nu l-am vazut pentru ca citesc cartea inainte :) - dar planuiesc sa-l vad luna asta
Tony Takitani - superb ca poveste (e dupa un short story a lu Haruki Murakami) - superb ca imagini si simtiri - dar trist
Noiembrie
Everything is Illuminating - acum l-am vazut - super fain
Medianeras
Rust and Bone
Pretty Things
slab-bun-foarte bun —- asta toate dupa parerea mea…daca aveti alte pareri comentati
Februarie 2009
Cassandra’s Dream – bun
The Duchess – bun
The Visitor – bun
Bolt (animatie) – bun
The Reader – bun
The Curious Case of Benjamin Button – bun
Milk – bun
Revolutionary Road – bun
Kiki’s delivery service (Miazaki – animatie) – foarte bun
Martie
House MD – serial – super bun
Grey’s Anatomy – serial – bun
Mai
Brothers and Sisters – serial (joaca tipa din Ally McBeal)- bun
RocknRolla 2 – bun
Iunie
Brothers and Sisters – continuare – bun
Iulie
Coraline – fain
Home – super fain
Dot the I – fain
Leatherheads – fain
Coco Avant Chanel – fain – mai ales pentru Audrey Tatou
Octombrie
Inglourious Basterds - 2009 – super fain
Stealing Beauty - 1996 - super fain
The Boat That Rocked - 2009 - cea mai faina comedie din ultima vreme
Noiembrie
Los Abrazos rotos - 2009 - super fain
Decembrie
Up - 2009 - animatie super faina
Ianuarie 2010
Avatar 3D - 2009 -fain
Up in the air - 2009 - fain
Hung - serial comedie - fain
Push - 2009 - dragut (SF)
Mona Lisa Smile - 2003 - fain
Martie
Alice in Wonderland - 2010 - super fain
Moonlight Mile - 2002 - fain
Being Erica - serial - fain
Pulp Fiction - 1994 - super fain (revazut)
The Imaginarium of Doctor Parnassus - 2009 - fain
Twilight - New Moon - 2009 - naspa
Aprilie
In the mood for love - 2000 - superb
Mai
Paris - 2008 - superb
Le premier jour du reste de ta vie - 2008 - super fain
Les herbes folles - 2009 - funny ha ha ha
Iunie
Agora - 2009 - fain
The Last Station - 2009 - am ras - citat memorabil "i'm happy to make you happy" in raspuns la "i'm happy to see you"
Saving Face - 2004 - fain
Septembrie
Everything is Illuminating - inca nu l-am vazut pentru ca citesc cartea inainte :) - dar planuiesc sa-l vad luna asta
Tony Takitani - superb ca poveste (e dupa un short story a lu Haruki Murakami) - superb ca imagini si simtiri - dar trist
Noiembrie
Everything is Illuminating - acum l-am vazut - super fain
Martie 2011
Norwegian wood - fain doar pentru imagine - povestea nu te acapareaza - sunt scoase multe secvente relevante fara de care nu ajungi sa afli nimic despre personaje - mai bine cititi cartea si atat (scrisa de Haruki Murakami)
Octombrie 2011
Les petits mouchoirs - super fain, de vazut cu Marion Cotillard
De vrais mensonges - funny :) si la sfarsit trist...cu Audrey Tautou
Water for Elephants - super faina poveste si filmul in consecinta
Whatever Works - clasic Woody Allen :) super
In ultima vremeOctombrie 2011
Les petits mouchoirs - super fain, de vazut cu Marion Cotillard
De vrais mensonges - funny :) si la sfarsit trist...cu Audrey Tautou
Water for Elephants - super faina poveste si filmul in consecinta
Whatever Works - clasic Woody Allen :) super
Medianeras
Rust and Bone
Pretty Things