Gooooooooootan


Aseara in plina iarna, desi se spune ca e ultima zi cu frig si vine primavara, am fost la concert...Gotan Project care ne-au incantat inca de la inceput cu electro-tango, sau electizant cum as spune eu, au cantat piese de pe albumele vechi dar si de pe cel nou denumit destul de in trend tango 3.0, o noua dimensiune si in tango. A fost un show complet, cu muzica faina, atmosfera intretinuta de luminii, care chiar daca au fost putin suparatoare pentru unii, a creat motiv de zambete si buna voie, de dialogul intre palarierii de la Gotan, Philippe Cohen Solal - Eduardo Makaroff - Christoph H. Müller si noi spectatorii. La sfarsit lumea chiar s-a ridicat in picioare, la rugamintea solistei, si s-a dansat, daca unii au ales chiar tango in doi, noi restul am dat din solduri printre scaune si am aplaudat, urlat si rechemat de doua ori la bis, si ei ne-au incantant cu un tango brutal, differente si favorita mea din concert, Rayuela. Ascultati tot albumul nou si daca aveti ocazia nu-i ratati live...sigur o sa mai vina in Bucuresti si de ce nu si in alte parti alte tarii, sa vedem cine se baga :)

Comentarii

Postări populare