Mancare val-vartej



Duminica seara tarziu am mancat spaghete carbonara, fara usturoi dar cu ciuperci...reteta nu e nici noua (am mai facut) dar nici veche (e prima oara cu ciuperci)...nu e nici asa cum o fac eu de obicei (nu am pus faina), dar e mai buna.....yammy

a fost facuta asa:
1.curatat ciuperci champignons - neaparat sa dati jos coaja
2.taiat ciuperci in feliute nici prea subtiri ca pe urma se ard
3.calit in unt - cu putina sare, pana se rumenesc sau dupa gust...unii le prefera mai crude...eu le prefer mai prajite
4.dupa ce iese toata apa din ele - aveti grija sa scoateti apa cand se aduna prea multa...nu o lasati acolo ca nu dispare asa repede - puteti adauga si bacon sau keiser sau sunca sau pastrama si sa le rumeniti impreuna mai departe (taiat cubulete)
5.adaugati smantana dupa gust, cu cat mai multa cu atat mai bine, smantana fiind baza sosului
6.eu mai pun un ou, un cub maggie de pui (sau knorr), si daca vreti busuioc sau oregano
7.fierbeti spaghetele daca nu ati facuto inca :) si dupa ce scurgeti apa adaugati peste sos si amestecati la cald.

Gata..pofta buna

Comentarii

  1. da, foarte faina si simpla reteta... mai e si varianta urmatoare: dupa ce se fierb spaghetele, se lasa la scurs doua minute, dupa care se amesteca cu un pic de ulei de masline si un glabenus de ou, asa spaghetele capata culoare si aroma, dupa care se toarna sosul... ce parere ai?
    Teo ( nu stiu cum sa fac sa-mi apara numele instantaneu...)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Teotzutzu da...o sa incerc si asa...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Eniko :) sa incerci daca nu ai facut niciodata

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare