Insula


Stau pe fotoliu si te astept. As vrea sa ajungi mai repede ca sa putem sa mergem mai departe. Ne asteapta cineva pe insula si nu as vrea sa plece fara noi.
Vreau sa cumpar o cafea dar ma gandesc la tine si la faptul ca mi-ar place sa o bem impreuna, ma uit in jur sa vad daca nu cumva am trecut pe langa tine. De obicei intarzii dar azi am ajuns mai repede asa ca acum ma plictisesc, sau poate nu, incep sa ma uit la oameni si incerc sa ghicesc cati dintre ei sunt in concediu de cateva zile si cati abia veniti.
Ma uit pe geam, vremea e frumoasa, pescarusii zboara pe langa cafenea si din cand in cand cate unul mai curajos ciuguleste firimiturile de pe jos. Ma intreb daca le plac dulciurile, avand in vedere ca firimiturile sunt de la biscuiti cu ciocolata, gogosi sau croissant cu unt.
Te vad cum te apropii de cafenea, ai o privire ciudata, parca te-ai fi certat cu cineva si inca esti rascolita. Sper sa nu fie ceva grav care ar putea sa ne strice planurile.

Comentarii

  1. Fooooooarte inspirata esti primavara asta !!!!! Mie "insula" imi place muuult!!! are un farmec ciudat....oare e mai faina asa sau sa astept continuare?

    RăspundețiȘtergere
  2. am uitat sa ma semnez !!!
    blondaciunea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci Blondo...mie mi-ar place pe o insula...de-aia si vreau sa merg pe una.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare