Atmosfera de taietei cu pesmet


Si nu orice taietei ci de orez, azi cand m-am trezit mi s-a facut pofta de copilarie, asa ca ce poate fi mai bun ca sa retraiesti copilaria ca si mancarea. Am schimbat putin reteta folosind taietei de orez in loc de taieteii de la mama dar sunt la fel de gustosi poate si mai si.
Pentru mine oricum au fost speciali...

Adaugare...reteta a la Laura
Pasul 1. Se fierb taieteii de orez si se pun la scurs
Pasul 2. Se pune ulei in tigaie pe urma se adauga pesmetul si se prajeste dupa gust...mie imi place putin mai ars :)
Pasul 3. Se adauga zahar dupa gust (la sfarsit)...nu se tine pe foc prea mult pentru ca pe urma se caramelizeaza si se lipeste.
Pasul 4. Se adauga taieteii peste pesmet in tigaie si se amesteca
Pofta buna!


Si ca tot vorbim de epoci de demult apuse, sa va povestesc de ziua de weekend cand am fost intr-un bar nou pentru mine, pink-freud... acolo am nimerit fix intr-un separeu care pe langa foi cu taburi de chitara si versurile aferente melodiilor respective, o chitara, un bongos si loc de stat atat pe canapea cat si pe jos pe perinite, avea si un candelabru super bestial (influenta bucuresteana a expresiei - misto - de la niste oameni faini pe care i-am intalnit recent).

Am prins chef de ziua de nastere in freud sau pink :) si ni s-a facut si cinste cu bere..deci fu fain..
ii fain si in pink-freud
Ps. meniurile sunt cover de caseta in carcasa de caseta...super misto..
ca pe vremuri

Comentarii

  1. Mi-ai facut o pofta cu taiteii tai si-acu' glandele mele salivare is bulversate! RAU! Dc nu mananc weekendu' asta... sii mooor!

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu tocmai ma gandeam la taiteti de orez! si poza aia foarte reusita cu noi doua? :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare