Prietenie

Prietenia apare destul de des in ultimul meu post...cel cu 50 de chestii...stiti voi despre care vorbesc. Mi-a fost destul de simplu sa pastrez prieteniile, pentru ca ma mulez pe aproape toti oamenii, ii accept asa cum sunt, si de obicei nu ma atasez prea mult,am o limita care nu o depasesc. Totusi am cativa prieteni cu care am trecut la celalalt "nivel", acei cativa prieteni stiu totul, toate secretele, toate partile mele rele, ce ma enerveaza si ce imi place cel mai mult, imi cunosc tabieturile (sau lipsa lor in cazul meu) si alte cateva lucruri de acest gen. Pentru acei prieteni scriu acum. Le multumesc ca exista, ca ma suporta,ca se supara pe mine si pot sa-mi spuna in fata tot ce ii deranjeaza. Va iubesc pe toti nelimitat si singura chestie pe care ati putea sa o faceti sa scapati de mine este sa nu mai vorbiti cu mine.
Priviti-ma in ochi si eu voi privi in ai vostrii.

Comentarii

Postări populare