Accidentul

Miraculos a fost faptul ca am supravietuit accidentului. Cand mi-am revenit eram pe mal si trei oameni stateau in jurul meu, niste ochi verzi ma priveau insistent, sperand sa fiu bine si sa ma ridic. Am incercat sa ma ridic, mi-am infipt coatele in nisip si mi-am indreptat spatele, paream ok, nu ma durea nimic. Am zambit.
Cei trei au inceput sa tipe de bucurie si sa ma tot indemne sa mai fac o miscare, sa ridic picioarele, mainile, orice. Cand am putut face tot ce mi-au cerut, fata cu ochii verzi a sarit la mine in brate, era foarte fericita, dar eu nu stiam cine e ea sau ceilalti doi. Toti trei pareau sa ma cunoasca, un baiat si doua fete, baiatul e inalt, barbos cu niste ochi albastri in care te poti pierde, o fata slaba si putin stingherita de faptul ca o priveam si fata cu ochii verzi care acum ma privea in ochi, parca incercand sa-si dea seama ce gandesc.

Comentarii

Postări populare