Online books

Am facut o noua pagina cu cateva dintre cartile care le-am citit sau o sa le citesc si care sunt disponibile online in format electronic - ebooks
O sa incerc sa mai pun si altele...ce mai gasesc pe net interesant.
Ideea mi-a venit din cauza ca m-am enervat enorm cand nu am gasit o carte in librarie..si am inceput sa caut pe net.
Am gasit unu sau doua site-uri care iti ofera posibilitatea sa pui documente online..si unde am gasit carti de fictiune in limba engleza
Super fain...abia astept sa le citesc
Primul site este esnips si al doilea scribd
mai sunt si altele...dar pe restul va las sa le descoperiti singuri ;)

Ps. Chiar daca sunt mai accesibile nu renuntati la cititul clasic..e mult mai relaxant si te concentrezi mult mai usor..sa nu vorbim si de problemele la ochi de la chioratul la monitor

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare